PoradnikiPvEPvP

Lista 18 Modyfikatorów Przebudzonej Broni

Każda broń może mieć tylko 3 modyfikatory, w zależności od danej broni i naszego stylu gry możemy robić dowolne kombinację. Bonusy nie mogą się powtarzać. Zatem ważne jest odpowiednie dobranie kombinacji. Pamiętać należy, że resetowanie naszych modyfikatorów dla przebudzonych broni resetuje nabity postęp.

Najlepszy bonus na start dla przebudzonej broni

Modyfikator Sławy z Mobów – przebudzone bronie wymagają ogromny ilości sławy nabitej podczas ich używania. Najlepszym początkowym bonusem będzie ten który zwiększy nam otrzymywaną sławę za zabijane moby. Jeśli nie dostaniemy tego modyfikatora na starcie, zalecam resetować do skutku, przyśpieszy to ogólny proces nabijania kolejnych poziomów.

Najlepszy modyfikator na przebudzona bron

Modyfikator odpowiedni dla każdej broni

Zwiększenie Mocy Przedmiotu – czyli zwiększenie IP (Item Power) broni. Polepszy to nie tylko nasze pasywne statystyki, ale także wzmocni moc naszych zaklęć. Należy też wspomnieć o jednym minusie, im mocniejsze zaklęcia tym więcej many pobierają. Odpowiednie przedmioty zrekompensują nam podwyższone koszty zaklęć przykładowo: Królewska Kapuza, Kapuza Uczonego, Peleryna Lymhurst czy Sandały wszelkiego rodzaju.

Procenty dla DPSa i Tanka

Bonus do obrażeń – bonus do obrażeń magicznych, który nie zwiększa kosztów many jak w przypadku Zwiększania Mocy Przedmiotu. Idealny wybór dla każdej ofensywnej broni.

Bonus do defensywy – idealny modyfikator dla tanków, w większość to będą użytkownicy Buzdyganów, Młotów, a także Kijów.

Maksymalna Ilość Zdrowia – bonus nie tylko dla tanka ale także dla użytkowników Kurtek Widma z jedzeniem Lucjan przydatne tez to solowania grupowych instancji.

Pakiet Kontroli Tłumu dla Tanka na HCE

Długość Kontroli Tłumu – tankowanie na HCE w głównej mierze polega na unieruchamianiu i ogłuszaniu mobów. Z tym bonusem zadanie tanka będzie jeszcze łatwiejsze.

Zwiększenie Generacji Zagrożenia – bonus dla każdego tanka. Przebudzone bronie DPSów będą generowały większe agro dla mobków. Dlatego tank też musi zwiększyć swój potencjał trzymania wszystkiego na sobie.

Odporność na Kontrole Tłumu – bonus dla tanka ale bardziej w stronę: ciężki set z transportem po niebezpiecznych strefach. Tam odporność na wszelkie spowolenienia, ogłuszenia czy uciszenia przyda się na gankerów. Obecnie w PvE ta odporność nie jest przydatna.

Solowe PvP czy grupowe instancje robione solo i bonus dla nich…

Kradzież Życia – procentowe wzmocnienie dla użytkowników Berdysza, Sztyletu z Kurtką Najemnika. Z tym bonusem auto-leczenie będzie jeszcze większe.

…a także dodatkowy bonus dla auto-leczenia

Otrzymywane Leczenie – sprawdzi się nie tylko dla użytkowników wymienionych przedmiotów wyżej ale także dla użytkowników Kurtek Diablika czy też smakoszy Pieczeni, która daje nam życie za zadane obrażenia.

Dla wsparcia z przebiciem odporności

Modyfikator Penetracji Odporności – dla wszystkich broni ze współczynnikami do obniżania defensywy naszym wrogom ten bonus jest idealny.

Auto-ataki i modyfikatory dla nich

Szybkość Auto-Ataku – oczywisty wybór to głównie Łuki i Sztylet, gdyż mało broni bazuje na zwykłych atakach. W pewnych przypadkach i Druid ofensywny, gdyż zwykłym atakiem aktywujemy Ciernie.

Obrażenia Auto-Ataku – tak samo jak wyżej, głównie Łuki i Sztylety i nic dalej.

Zasięg Auto-Ataku – najlepszy bonus dla Szepczącego Łuku jak i innych broni z tej gałęzi.

To co musi mieć każdy święty kapłan / healer i druid

Modyfikator Zwiększenie Leczenia – ten bonus jest dostępny tylko dla 2 gałęzi: święty kapłan i druid natury. Zwiększa ilość leczenia jakie dajemy sobie jak i całej drużynie. W przypadku kosturów leczących wybór jest oczywisty jako pierwszy lub drugi modyfikator dla naszej laski.

Dla magików i prądożernych broni

Modyfikator Czasu Czarowania – Lodowe Kostur nie od dzisiaj bazują na szybkim klikaniu w klawisz Q. Z tym bonusem będzie trzeba dawać w klawisze jeszcze szybciej. Bonus ten zastosowanie tez będzie miał do broni z długim czasem czarowania.

Maksymalna Energia – im nowsza broń w grze, tym jej zaklęcia więcej many pobierają. Zatem odpowiedni wybór dla osób, których broń wysysa za dużą ilość energii.

Redukcja Kosztu Umiejętności – ten bonus w połączeniu z powyższym da naprawdę niskie koszty energii. Ich połączenie może całkowicie wykluczyć korzystanie z przedmiotów regenerujących naszą energię

Koszt aktywacji przebudzenia broni

Do aktywacji przebudzenia broni wymagana jest określona ilość srebra, wyssanej i awalońskiej energii.

Tier broniKoszt w srebrzeWyssana EnergiaAwalońska Energia
4.4199.90044
5.4400.20077
6.41.000.2001717
7.43.000.0005050
8.46.000.000100100

Dodaj komentarz